Nowy Passat, część druga, składamy swojego idola

173Skoro wybraliśmy silnik i nasz samochód to obecnie koszt około 120 tysięcy złotych należy następnie wybrać jego wnętrze. Mamy do wyboru lakiery metaliczne, perłowe, uniwersalne i specjalne. Tutaj nic nie zmieniamy, ponieważ standardowe wersje kolorów i obić są najładniejsze. Następnie wybieramy koła, tych również nie ruszamy tylko zostawiamy jak są. Koła takie są niedrogie w sprzedaży detalicznej, natomiast tutaj musielibyśmy sporo za nie zapłacić, także od razu możemy sobie darować. Jeżeli chodzi o opcję to tych jest naprawdę sporo. Przykładowo pakiet Business dla podstawowej wersji Passata oferuje nam nawigację satelitarną, reflektory, i pakiet światło. Niestety w wersji najdroższej dodatkowo dostajemy automatyczne światła drogowe i reflektory przeciwmgłowe co nie jest raczej zbyt dużym skokiem biorąc pod uwagę całkiem sporą cenę za samochód. Przyciemnianie szyb kosztuje bagatela ponad 1500 złotych, reflektory LED Basic to koszt prawie 4 tysięcy złotych, a roleta na tylne szyby to koszt prawie 2 tysięcy złotych. Jeżeli chodzi o kierownicę to za wersję obszytą musimy zapłacić 770 złotych więcej, warto zaznaczyć, że jest ona wtedy multifunkcyjna.